Ryggläge

Ska alldeles strax intas. Ska försöka läsa ett kapitel eller två i boken jag påbörjade häromdagen.
Maria du hade rätt om slutet i föregående bok. Inte ett slut av mitt tycke men i övrigt va boken väldigt bra.
Nu läser jag en bok av Danielle Steel, en av mina favvoförfattare.

Men detta är den sista boken som jag har hemma på lager nu så jag skulle bli glad om jag fick lite boktips.
Vad som helst jag läser det mesta, kanske inte de största fan av science fiction men allt annat.

Sov gott och hoppas ni alla får en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar du mord? Kriminalromaner? Då kan jag ta med till jobbet så du klarar dig över jul, nyår och trettonhelg!

2010-12-19 @ 18:35:04
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0