Lämna svärfar?

Som vanligt när jag jobbar nätter och det blir en lugn stund brukar jag surfa lite med mobilen, kolla sidor som landstinget inte tillåter. Där ibland facebook. Döm av min förvåning när jag läser att älsklingen skrivit frågan, "man kanske skulle flytta till Kil?".

Lite förvånad blev jag. Ringde upp han på morgonen och han berätta att han hittat en 4a som han tyckte verkade intressant. Han menade också på att nåt likande hittar man inte till samma pris här på öa. Det har han rätt i.
Vi har i alla fall bestämt oss för att åka och kolla på den. Sen får vi se vad som händer och fötter.

Men vem vet, man kanske blir kilsbo igen efter 20 år på flykt ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Lomarker

Det tycker jag låter som en bra idé Linda. Ni är såååå välkomna, ännu mer i vår "kilsbil" till jobbet! Kram o gott nytt år

2010-12-30 @ 21:20:43
Postat av: Linda

kul att du läser :)

2010-12-31 @ 00:28:52
URL: http://lindalis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0