Lååååång dag!

På vägen hem från jobbet funderade jag på hurvida jag skulle göra med sövinga. Fundera på att skippa den med tanke på att jag ändå skulle bli väckt vid 10-11-tiden. Misstänkte att jag skulle vara helt slut då för man har ju en tendens att gå in i djupsömn supersnabbt efter en jobbnatt. Men besluta mig för att vila en stund i vilket fall.

Väl hemma när jag stod med bilen på garageuppfarten så kom en tanke upp i huvudet "har jag med mig hemnyckeln?". Rotade snabbt igenom jackfickor och väska. Oh nej då nyckeln fanns inte att finna. Den låg kvar på byrån inne i huset. Surt sa räven!
Älsklingens syrra va snäll och släppte in mig hemma hos sig och erbjöd mig lite sömn. Men jag var så speedad så jag tackade nej men sa ja till frukost. Skjutsade henne sedan till arbetsförmedlingen och lånade hennes nyckel in till huset. Pratade med Mia i telefon samtidigt som jag försökte byta om. När vi lade på bytte jag om snabbt och åkte och hämta Sara på ams igen. Sedan avverkade vi en stund på stan och handlade julklappar. Därefter hem till Sara å älsklingens farföräldrar och lämna lite grejer de beställt. Efter detta åkte vi hem.

Klockan halv 4 lade jag mig på soffan och sov ganska lätt fram till klockan 5 då jag va smått groggy, men det gick över snabbt och det kändes som det bodde en överaktiv duracellkanin i kroppen.

Duracellkaninens energi börjar ta slut nu så nu ska jag ta och lägga mig i min säng. Det var alldeles för längesedan vi njöt av varandras sällskap nu =P

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0