Händelserikt

På stan va det inte mkt intressant att se. Köpte med ett träningsspel jag önskade mig i julklapp, fick dock uppdatering men inget fel med det heller. Det enda som var synd var att det saknades grejer för att kunna träna rätt. Men det fanns i spelet jag köpte idag så nu är det bara att köra på.

På jobbet blev det däremot action strax efter kl 20 när jag var i kast med att börja dela ut kvällspiller. Det blev förskjutet. Viktigare uppgifter kom emellan kan man säga.
Så ikväll skulle du ha jobbat Maria med tanke på vad du sa till mig sist när du drog med mig till IVA.

Men nu har jag landat hemma i alla fall, varvat ned i knappa timmen. Tror det börjar bli dags för Tre sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0