God morgon Sverige!

Lite ovanligt av mig att vara uppe vid denna tiden när jag är ledig efter en kvällstur.
Kvällen på jobbet igår var jag med om en sak som jag aldrig tror har inträffat någon annan kväll som jag jobbat. Det kom inte en enda pat till avdelning. Alla konstaterade detta storögt när klockan var 2030. Märkligt tyckte vi och flera tog i trä och hoppades att de inte skulle ringa upp nån sista minutare på vårat pass.

Det gjorde dem inte så jag som gick emellan igår kväll smet hem redan kvart över 21 =)

Idag blir det ett snabbt besök på staden. En fotoram ska inhandlas till momo och mofas julkorg, sen tror jag verkligen att alla klappar är klara. Även om jag skulle ville komplettera lite här och var så skiter jag i det.

Efter lunch ska det julstädas hemma hos älsklingens farföräldrar samt se om det behövs förberedas någon mer julmat men till min och Saras stora förvåning så har farmora redan gjort detta. Hon hade visst glömt eller förträngt att vi skulle hjälpa henne.

Dags att snygga tills sig. Staden ska intas redan kl 10 är det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0