Dag 7 – Mina bästa vänner

Jag har nog ingen riktig bästa vän men jag har några guldkorn.

Sara som jag träffat tack vare min underbara pojkvän. Det är nämligen hans lillasyster. Hon är en person som jag känner mig riktigt trygg med hur hårt det än blåser. Henne kan man alltid slå en signal när man har lite tråkigt eller är lite nere, hon får mig alltid på tipp topp humör.

Marre en vän som har funnits med sedan barnsben tack vare att hon är min mammas kusin och ett år yngre än mig. Vi har alltid haft en vänskap som varit lite av och på. Vissa perioder umgås vi inte alls och är bitttra ovänner för att sedan vara oskiljaktiga. Henne kan man också prata med allt om. Ringa dygnets alla timmar om behovet finns.

Mia en kollega som har blivit till en god vän även hon. Spenderade tre år i samma klass utan att umgås. Visst en klassfest och en bilresa har vi avverkat tillsammans under dessa tre år men det är allt.
Men nu har jag funnit en fin vän i denna människa. Vi pratar om verkligen ALLT! Jobbet, kärleken, "dumma pojkar" osv.

Dessa är nog de som ligger mig varmast om hjärtat tror jag. Hoppas inte jag har glömt någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0