Dag 15 - Mina drömmar

Jag har egentligen bara en riktigt stor dröm för tillfället och det är att få ta med mig gubben under armen och flytta till något eget! Börja vårt liv på riktigt igen, så som de var när jag hade min lägenhet.
Men det är ju ständigt något som sätter käppar i hjulen för oss. Nekade lånelöften eller att någon annan får lägenheten innan oss eller att någon av oss helt plötsligt står utan jobb.

Men jag drömmer om att få flytta inom en snar framtid. Tror den blir verklighet fortare än jag tror.

Annars drömmer man väl som många andra om att få bilda familj och få en lite oväntad triss vinst =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt med lugnt besked om modern! Och gubben blir bra ska du se, både appar och gallor är i vår tid botbara åtkommor! Styrka

2010-12-20 @ 22:21:09
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0