27/12-10

Denna dagen har verkligen inte varit aktiv. Blev väckt av Mia vid halv 1 tiden (man får sova så länge när man jobbat natt) och pratade en stund med henne innan jag sedan masade mig ur sängen. Hängde i soffan en stund. Har kollat på julklappshögen x antal gånger och funderat på att ta tag i den. Men jag vet inte vart fasen jag ska göra av sakerna. Vissa saker vill man ju ha tillgängliga andra är jag inte i behov av för tillfället. Hmm är ju ledig imorgon också. En tur in till stan och mötte upp Marre. En fika och lite kikande i affärer. Inte många vill jag lova. Tröttnade inne på game efter ha blivit instängd i ett hörn. Så de tjäna inga pengar på mig idag inte, fast min tanke var att spendera lite där. Handla mat på vägen hem. Middagen bestod av kycklingklubbor som tillreddes i ugnen på en bädd av grönsaker. Lite currysås till detta. Fick tillåtelse att göra om maten så den måste ha döge. Nu jäser jag i soffan. Väntar på att klockan ska bli sovtime. Slumra en stund på soffan tidigare när jag lade vetekudden runt nacken. Ack så gött det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0