Mysigt

Idag har varit en riktigt mysig dag. Vaknade av att min goding låg och petade på mig tills jag kvicknade till. Alltid mysigt att vakna när godingen fortfarande ligger kvar i sängen bredvid.

Begav oss in till stan ganska så på direkten då min far och mina syskon var på väg in dit. När vi väl kom fram å lagt pengar i bilen var de klara och skulle åka te shoppingcentrat. Bara å sätta sig i bilen igen och åka vidare dit.
Fikade tillsammans där innan vi gick vidare till teknik affärena. Pappa å min bror köpte sig en varsin kamera.
Pappa hade inne i stan även införskaffat sig en dator. De hade nog spenderbyxorna på sig idag =)

På vägen hem var vi och tittade på miniracing banan samt uträttade ytterliggare ett ärende.

Nu på kvällen har vi varit å suttit ute i trädgården hos godingens syster och ätit grillad middag. Gott värre och trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Paulsolveig

Nice site, welcome to my

2011-05-18 @ 08:23:22
URL: http://paulsolveig.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0