Dagens strapatser

Var in te stan med söta M förut. Fikade lite på Waynes. Sååå himla gott med en vaniljlatte. Var länge sedan jag drack en sådan, fick bli foccacia till lunch när vi ändå var där oxå. Var med M på lägenhetsjakt. M va tvungen att åka å jobba efter en timme ungefär. Men det är skönt att bara ses en snabbis ibland och avklara det senaste som hänt i livet. Dock hade jag inga nyheter att förtälja. Mitt liv står å stampar som vanligt...
Köpte lite pennor då de på jobbet börjar strejka. Visst jobbet erbjuder pennor men ibland är man lite kräsen =P

Sen träffade jag gulliga S en stund. Vi tänkte ta en kaffe i hennes hus men hade lite otur. Hennes gubbe hade stängt av vattnet å S fatta inte hur man starta det så det blev att åka hem till mig å ta sig en kopp. Tur de får då fick hon lite mat i magen oxå =) Sedan skjutsade jag henne till ett möta och åkte sedan hem igen.
Väl hemma blev hjärnan till bomull så jag vilade huvudet mot soffkudden en stund. Gott var det å sen var man lite mer fit for fight.

Annars har man bara gjort vardagliga ting dvs lagat mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0