Hektiska dagar

Är mycket nu. Kanske inte så mycket privat men mycket på jobbet. Har slitit som ett djur i tre dagar. Idag tyckte jag att de va lite gott att kvällssyrran skulle bli sen. TÄnkte ju då att jag skulle hinna bli klar och anteckna allt men inte då! Fan 45 min efter jag slutat kom jag iväg hem.. Känns inte bra.
Borde ta nåt serum eller nåt så jag förvandlas till en bläckfisk och där med kan blir mer effektiv. Eller iofs de bästa vore ju kloning för då kan jag ju beordra min klon att gå å göra saker medans jag sitter och dokumenterar eller blir jagad av läkaren.

Nåt som har varit gott denna vecka är att vi har en bra läkare =) Han kommer och stämmer av med en flera gånger per pass. OCH de bästa av allt, han tilltalar en med NAMN! Det händer inte allt för ofta.

Jag är lite i ett glädje rus oxå. Gubben har jobb för tillfället. Känns så jävla gött. Han kommer hem glad, trött och nöjd på eftermiddagen/kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0