Work Work

Idag på förmiddagen rensade jag lite i de sista skåpen hemma i lägenheten inför den kommande flytten när den nu blir av det vet jag ju inte... Enda jag vet är att januari hyran är den sista jag behöver betala.

Sedan blev det fika med syrran på sjukhuset innan jag började jobba. Va riktigt trevligt att sitta där med henne. Tror att hon med hade de trevligt. Efter fikan fick hon följa med ner i källaren när jag hämtade ut kläder och bytte om och sen gick hon för att vänta på mamma.
Syrran och mamma blev "föräldrar" idag till två så kissemisser. Den ena skulle heta Selma minns inte den andres namn.

Sen spenderades kvällen på sjukan. Och det var ju som det var...

Dag passet på sjukan imorgon, sen blir de väl lite firing av svärfar som fyller år.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0