Födelsedag

Dagen började med att skrapa rutorna på bilen för att man skulle se hur man skulle köra till jobbet. Men de vägen sitter väl snart i märgen. Sen blev de jobba av, lite möte på jobbet och sedan hem över igen.
Hade hoppats på en liten vilo stund innan dagens födelsedagsbarn kom hem och skulle bli firad men jag blev snuvade på den. Hade sett gubben min köra förbi utanför jobbet så jag ringde å fråga vad han gjorde och fick till svar att han hämtade sin farföräldrar så va den vilostunden ett minne blott. Hann bara hem å svida på min lite snygga brallor. Tyckte inte mjukisarna passa sig riktigt.

Födelsedags fika å pratstund med gubbens farmor har kvällen präglats av. Har hunnit med lite mat inhandling med.
Nu går öga i kors men tänkte va vaken en stund till. Får se om jag orkar mysa me gubben framför 2 ½ men. Om inte annat kan jag ju ligga i hans knä o sussa. De tycker jag är mys.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0