En god natts sömn

Gud så gott jag sovit i natt. Inga mardrömmar ingeting. Jag brukar sova gott men oftast kantast det av någon liten mardrömmar.
Förresten nu ljög jag om mardrömmar, om man nu kan kalla det mardröm men precis innan jag vakna drömde jag att det var torsdag och jag fått ett kontrakt skickat till mig där det stod att jag var tvungen att vara ute ur min lägenhet dagen där på... Usch. Jag kan säkert va ute på fredag men då måste jag få veta det IDAG!

Blir nog tyvärr inget plock i lägenheten dock idag men men. Får kanske lov att sova där i natt så jag kan slänga mer skräp imorgon. Projektet att ta sig från gubben och hem är svårt. Man vill ju inte behöva väcka han och säga jag åker nu för han är ju så söt när han sover. Han brukar ju dessutom få kass nattsömn då någon annan individ som ligger bredvid honom har en tendens att va lite för närgången när hon sover....inga namn....

Nej ju ska jag kolla hur det ser ut på frukost fronten.

Dusch och mys innan kvällspasset på sjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0