Börja om från början...

Har tidigare haft två bloggar. Den ena avslutade jag för ungefär ett år sedan då jag ansåg att jag började tala alldeles för mycket skit i den och raderade den då.
Den andra valde jag att avsluta alldeles nyss. Av den enkla anledningen att jag tröttnat på den så nu har även den gått i graven.

Så nu befinner jag mig här istället.

Ska berätta lite om mig själv. Jag är en tjej på nyss fyllda 24 år som oxå är nyutbildad sjuksköterska. Har en underbar pojkvän som jag håller på att flytta ihop med. Har precis sagt upp min lägenhet och ska flytta hem till pojkens familj och mellanlanda där ett tag innan vi flyttar till något alldeles eget. Det är något jag längtar väldigt mkt efter. Sen kan släkten tycka vad de vill om det (alla verkar ju inte "godkänna" mitt val men som sagt de skiter jag i!). Vad ska man säga mer om mig då? Kan berätta att jag är den äldsta i en syskonskara av tre, är belönad(?) med en bror och en syster. Min mamma och mina syskon bor ca 10 min bort och min pappa kanske 4.

Tror att detta får räcka för idag. Gubben tycker jag är disträ.
Jag hoppas jag ska underhålla den bloggen bättre än den förra och lämna nåt lite spår varje dag.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0